Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Aan de hand van duidelijke richtlijnen leren kinderen iets te maken dat ontleend is aan de traditionele volkskunst van een bepaald land. Daarbij staat het creatieve proces centraal, niet het eindproduct. De activiteiten geven het kind de gelegenheid om zijn fantasie te gebruiken en op onderzoek uit te gaan. Bij elke activiteit wordt vermeld uit welk land die vandaan komt en welke functie die in die cultuur heeft. (Bron: covertekst)
Didactics of secundary education --- WO (wereldoriëntatie) --- schilderen --- tekenen --- knutselen --- Didactics of the arts --- plastische opvoeding --- Didactics of primary education --- Manufacturing technologies --- Knutselen ; kinderen --- 379.825 --- Creativiteit --- Knutselen --- Schilderen --- Tekenen --- D31089.jpg --- Plastische opvoeding: didactiek lagere school --- speelgoed --- cultuur --- creatieve therapie --- 624.9 --- Intercultureel onderwijs --- Kunst --- Schilderen (Verven) --- Volkskunde --- Volkskunst --- 624 --- Afrika --- Antarctica --- Australië --- Azië --- Brazilië --- China --- Duitsland --- Egypte --- Engeland --- Europa --- Frankrijk --- Griekenland --- Hongarije --- Ierland --- Italië --- Japan --- Mexico --- Midden-Amerika --- Nederland --- Noord-Amerika --- Noorwegen --- Oceanië --- Polen --- Rusland --- Schotland --- Spanje --- Tsjechië --- Verenigde Staten --- Zuid-Amerika --- Zweden --- Zwitserland --- Handenarbeid - Knutselen; Meer dan één materiaal - Diversen --- (zie ook: onderwijs (Afrika)) --- (zie ook: Aboriginals) --- (zie ook: onderwijs (Azië)) --- intercultureel onderwijs --- mondiale vorming --- beeldopvoeding --- 477.3 --- Basisonderwijs --- Beeldopvoeding --- Carnaval --- Hoofddeksels (Hoeden) --- Kleding --- Mondiale vorming --- Mozaïeken --- Schelpen --- Handvaardigheid --- (zie ook: Intercultureel onderwijs) --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Beeldeducatie --- Volkscultuur
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|